Bröllopsdags?

Trots att det är den 24e januari så går det fort till våren och sommaren. Vissa kanske har fått frågan om giftemål och är mitt uppe i planeringarna inför ett vår eller sommarbröllop.
Behöver du tips och råd till bruduppsättingen, eller vill du kolla in vårat brudrum? Kom gärna in och kika!

brc3b6llop

Som brud hos oss blir du ordentligt ompysslad. Du och dina eventuella tärnor får husera i vårt specialinredda brudrum, där blir ni vidgjorda, dricker mousserande och äter gott tilltugg.
Som brud hos oss kan du välja mellan olika paket. Vi hjälper dig med allt från pampiga upsättningar till enkla stylingar. Antingen med smycken, slöja, blommor eller bara helt naturligt.
Vi har duktiga make up artister som både sminkar dig och ditt följe.

brud111230

ha en bra dag!

One thought on “Bröllopsdags?

  1. Emmy skriver:

    jag kan starkt rekomendera salong Tova! Jag blev super nöjd med min hår uppsätning inför mitt bröllop🙂

Kommentera

